پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5160
-
الف
+

فهرست بازیگران فیلم «بی تار» تکمیل شد

با پیوستن محیا دهقانی، مریم بوبانی و چند چهره جدید به پروژه سینمایی «بی تار»، فهرست بازیگران این فیلم تکمیل شد.

با پیوستن محیا دهقانی، مریم بوبانی و چند چهره جدید به پروژه سینمایی «بی تار»، فهرست بازیگران این فیلم تکمیل شد.

به گزارش آی‌فیلم، فهرست بازیگران فیلم سینمایی «بی تار» به کارگردانی جمیل رستمی و تهیه کنندگی سیدحامد حسینی تکمیل و به تازگی نیز تست گریم تمامی بازیگران این فیلم انجام شده است.

سازندگان پس از عقد قرارداد با مهدی پاکدل، به تازگی نیز با مریم بوبانی، محیا دهقانی، تینو صالحی، سحر درویش، محمد لاریان، شهاب عباسیان و آریا راد برای حضور در این فیلم سینمایی به توافق نهایی رسیده اند. تست گریم تمامی بازیگران این فیلم نیز ظرف یکی- دو روز گذشته انجام شده است.

در حال حاضر گروه مشغول انتخاب لوکیشن ها هستند تا همه چیز برای آغاز فیلمبرداری مهیا باشد.

از میان عوامل پشت دوربین که تاکنون حضورشان این پروژه قطعی شده می توان به محمود کلاری به عنوان مدیر فیلمبرداری، جهانگیر میرشکاری مدیر صدابرداری، عباس بلوندی به عنوان طراح صحنه و لباس، محسن روزبهانی جلوه های میدانی، محسن بابایی طراح گریم، ماکان خاکزاد جلوه های ویژه بصری، مهدی حسینی وند تدوین، محمد غفاری دستیار اول کارگردان و برنامه ریز اشاره کرد.

فیلمنامه این فیلم به نویسندگی مشترک جمیل رستمی و پژمان تیمورتاش با محوریت منطقه کردستان به نگارش درآمده است.

فیلمبرداری فیلم جدید جمیل رستمی در شهر سنندج و مرزهای اطراف آن انجام می شود.

جمیل رستمی در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی«ژانی گه‌ل»، «مرثیه برف» و «چشم» را دارد. «بی تار» چهارمین فیلم بلند این کارگردان محسوب می شود.

حامد حسینی تهیه کننده «بی تار» نیز پیش از این تهیه کنندگی فیلم های سینمایی «سرو زیر آب» ساخته محمدعلی باشه آهنگر و «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم زاده را برعهده داشته است.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر